tirsdag 31. mai 2011

Andresen raser etter moralsk forfall i troppen




Hovedtrener Andresen var ikke nådig etter at bare 4 spillere dukket opp på trening på Valle i går.

Ørnens Flukt, 31. mai


---
Ørnens flukt skriver sensasjonspregede og blomstrende referater av kampene til Oslo Ørn. Alle sitater er fullstendig oppspinn. Alle forespørsler om sitatsjekk vil bli blankt avvist.
---

- Dette er en skandale! Det vitner ikke om annet enn et fullstendig moralsk forfall i troppen!

Hovedtreneren for de grønnkledde er ikke nådig i sin kritikk da Ørnens Flukt møter ham på treningsfeltet på Valle dagen etter den katastrofale treningen. Bare fire Oslo Ørn-spillere møtte opp på trening, og ørna måtte ha forsterkninger fra bedriftslaget til Oslo Kommune for å gjennomføre treninga.

På tross av dårlig oppmøte ble treningen gjennomført og Ørnas lag, forsterket med et par kommunearbeidere, gikk seirende ut av duellen med 7-6 etter tre skåringer av kontringsfantomet Anders Auberg.

Andresen mener det dårlige oppmøtet skyldes sviktende moral hos spillerne. - Det er rett og slett ingen evne til å blø for drakta i dette laget, fortviler Andresen. - En slik holdning kan ikke skyldes annet enn primadonnanykker hos dem som tror de er noe bare fordi de har skåret et par mål, fortsetter treneren, med tydelig adresse til klubbens toppskårer Kristoffer Olavesen.

Da Ørnens Flukt ringte i morgentimene i dag, var Olavesen svært omtåket, og avisen har etterhvert fått bekreftet fra flere hold at spillerens uteblivelse fra trening skyldes en heftig fyllekule. - Ingen kommentar, svarer Olavesen først, før han et kvarter ringer opp og er noe mer løsmunnet.

- Jeg sier ikke at jeg drakk øl i går, for det gjorde jeg ikke, men dersom jeg rent teoretisk sett skulle ha gjort det, kunne det jo ha hatt sammenheng med at jeg har fullført en bachelorgrad, forteller han kryptisk før han legger på.

- Pøh, dette har jeg ingenting til overs for, freser Andresen når han blir konfrontert med Olavesens utspill. - Her har vi en spiller som helt åpenbart mangler evnen til å prioritere, raser han.

Heller ikke klubbens annentrener Amund Aaberge var tilstede på treningsfeltet i går, men han tar kritikken fra hovedtreneren med knusende ro.

- Tja, jeg skal ikke si jeg er overrasket, men bryr meg heller ikke så mye om hva han mener akkurat nå. Det er vel egentlig ingen i klubben som gjør det, svarer han da Ørnens Flukt ringer.

Martin Andresen ønsker ikke å kommentere utsagnene fra Aaberge, men freser bare:
- Vi får se om moralen har bedret seg til oppgjøret mot Klemetsrud på mandag. Det kan vi trenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar